Bienvenido! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Anton en Femke - WaarBenJij.nu Bienvenido! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Anton en Femke - WaarBenJij.nu

Bienvenido!

Door: Anton en Femke

Blijf op de hoogte en volg Anton en Femke

21 November 2012 | Brazilië, Rio de Janeiro

Hola!

Na een aantal berichtjes nu eindelijk ons eerste reisverslag!

Afgelopen zaterdag zijn we na een vlucht van twaalf uur aangekomen in Rio de Janeiro! Na een vermoeiende reis en een heftige taxirit kwamen we aan in ons hostel; Corcovado Rio Hostel. Het is een prima hostel en de eerste nacht sliepen we met zeven anderen op de kamer, even wennen..

De eerste dag hebben we van het weer genoten en rustig bij het hostel gezeten. Maandag zijn we naar het bekende beeld Christus de Verlosser geweest. Heel indrukwekkend! Op de foto kunnen jullie zien hoe Anton hem wilde imiteren.. ;-) Gisteren zijn we naar de botanische tuinen geweest en naar Ipanema en Copacabana. Ondanks de welbekende reputatie van Copacabana, vonden wij Ipanema veel mooier (zie foto)!

Tot zover onze reiservaringen!

Besos!

• 21 November 2012 - 12:47

Geert & Suzan:

Ola vakantiegangers!!

Daar issie dan! Jullie eerste berichtje op waarbenij.nu :-) De eerste reiservaringen zitten er gewoon al op! ;-) Nog maar 'n maand of 6 te gaan! Hou ons zo af en toe maar op de hoogte van de leukste / grappigste / vervelendste / opmerkelijkste / spannendste / mooiste en meest jaloersmakende dingen die jullie mee gaan maken en GENIET! ..... Dan genieten wij wel 'n beetje mee vanaf de zijlijn.....

Have fun!

xx van ons

• 21 November 2012 - 12:49

Martijn Van Erp:

Nice foto's! Wel jammer van het gebrek aan respect van Anton voor het Jezus-beeld :p

Hoe warm is het daar? Ze hebben daar trouwens ook een vet stadion, Maracanã. Tijdens de wk finale in 1950 zaten daar 199.854 toeschouwers, een gevaarlijk gekkenhuis. Maar jullie zijn denk ik meer geïnteresseerd in andere bezienswaardigheden haha

• 21 November 2012 - 13:17

Lizanne:

Hee Anton en Femke,
    Wat leuk om jullie eerste reiservaringen te lezen! Leuk Fem dat je het topje al aan hebt gehad;)
    Heel veel plezier nog en ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!
    XX Lizanne

• 21 November 2012 - 13:49

Dimphy:

Mooie foto's!
    Heel veel plezier daar & geniet ervan!! x

• 21 November 2012 - 14:16

Lincy:

hey saampjes,
    dat is al vast een goede start van jullie lange reis. Super dat het allemaal goed gaat daar. Geniet van de warmte daar want hier is het alleen maar koud en nat :( Pas goed op elkaar en zorg dat je geniet! Owja en alles onthouden want wij willen alle verhalen horen als jullie terug zijn natuurlijk :)

xxx lincy

• 21 November 2012 - 16:10

Frans En Corrie:

Wij hopen dat jullie een fijne tijd zullen hebben zullen genieten van de berichten groetjes Frans en Corrie

• 21 November 2012 - 20:34

Marianne:

Hoi, hoi,

Eindelijk tijd gevonden om wat te schrijven op jullie site, het zal wel niet mee vallen om het allemaal bij te houden maar wij genieten er wel van om zo jullie reis te volgen.
    Ik zie alleen nog niet dat je al bruin geworden bent met die hoge etemperaturen daar.
    Have fun en we wachten nu alweer op jullie nieuwe berichtjes.
    xxx mama.

• 21 November 2012 - 21:02

Henri, Chantal, Sterre En Tijn:

Hallo Anton en Femke,

Leuk om een eerste bericht vanuit Zuid-Amerika te ontvangen. Wat een geweldige, mooie ervaring ..... Geniet ervan! We vinden het leuk om jullie reiservaringen te lezen. Ook de foto's zien er top uit.

Groet
    Henri, Chantal, Sterre en Tijn

• 21 November 2012 - 22:05

Ronald En Corine:

Hoi Femke en Anton,

Leuk dat jullie de blog bij gewerkt hebben zo kunnen wij ook genieten van jullie avonturen.
    De foto's zijn ook erg leuk . Geniet nog maar even van Brazilie want jullie vliegtuig staat al
    bijna klaar voor het volgende land.

xxx papa en mama

• 22 November 2012 - 17:42

Mila:

heey hoe gaat het daar? met mij is het iniedergeval goed. is het leuk? hier wel maar papa is weg en ik mis hem hij is in emmen aan het werk en hij blijft twee weken slapen maar gelukkig komt hij in het weekend weer terug! en het bijna PAKJESAVOND o veel plezier nog samen en tot de volgende reactie o coole foto's van jullie

groetjes Mila

• 22 November 2012 - 17:45

Brigitte:

Hoi Femke en Anton. Dit is echt leuk zo'n blog. Ben benieuwd wat jullie nog allemaal gaan meemaken daar.
    Heel veel pliezier en geniet ervan. PS wel wat meer foto's graag. Anton je hebt toch genoeg capaciteit meegekregen???? Groetjes Brigitte

• 23 November 2012 - 15:59

Anouk:

Hee Anton en Femke!

Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Een vlucht van 12 uur zal zeker wel vermoeiend zijn ja..
    Goed om te lezen dat jullie er al op uitgetrokken zijn, lekker de omgeving verkennen!

Genietze en tot verhaals weer!

Xx Anouk

• 23 November 2012 - 16:11

Dorine:

Hoi Femke en Anton,
    Leuk jullie eerste reisverslag te lezen. Ik hoorde van Corine dat jullie nu al in Argentinië zijn. Het wordt saai, maar ook ik wil jullie op het hart drukken om van elke dag te genieten. Een half jaar lijkt lang, maar is zo voorbij!
    groetjes, Dorine

• 23 November 2012 - 19:09

Louise:

Hoi Anton en Femke,
    Heb van jullie mam jullie site gekregen leuk om te lezen en te kijken en zo een beetje op de hoogte te blijven waar jullie zijn.
    Geniet ervan en veel foto s maken zodat je een geweldig boek kunt maken.

Groetjes van ons Tiy en Louise